Sterk økning overalt

Postet av Marius L. Larsen den 30. Apr 2019

Mediaavdelingen presenterer glade lesertall første del av 2019.

Forhåndsomtalene før kampene til blant annet kvinnelaget i 3. divisjon får mange visninger på tillerfotball.no. Det er tydelig at mange ønsker å få med seg siste nytt før kampstart.


De blåkledde fra Tillerbyen fortsetter med sterk økning både i antall følgere i sosiale medier og lesertall på hjemmeside.

Tidlig i februar ble utseendet på tillerfotball.no endret til et mer moderne uttrykk, der totalforandret forside, større tekst og en god opprydding i alle menysider har ført til at en negativ trend har blitt snudd.


Merker økning siden forandring

Gjennom fjoråret tapte hjemmesiden en del visninger sammenlignet med året før, men etter utseendeforandringen fra februar har tallene gått oppover igjen. I april, før dagen i dag er omme, ligger tallet på omtrent 15 000 visninger, noe som er hakket bedre enn mars.

Artiklene som omhandler våre to A-lag i 3. divisjon er mest populære med flere hundre visninger pr sak.

Flere lag er flinke til å sende inn informasjon fra nylig spilte kamper, men vi ønsker gjerne flere. Har du vært på en kamp som vi ikke var på og ønsker publisering? Eller er det noe annet spennende som har skjedd? Ta gjerne kontakt med oss på klubbens Facebook-side.


Hele landet følger med på Twitter

Rett før påske passerte Tiller Fotball hele 2000 følgere på Facebook. Det er den største sosiale kanalen klubben har, og i gjennomsnitt er det fem nye følgere hver uke.

Mediaavdelingens kampdagfavoritt Twitter har hatt en sterk økning siden klubbens to A-lag ble samlet under samme paraply. Det er svært mange spillere, foreldre og andre Tiller-følgere som har registrert seg. I skrivende stund nærmer vi oss hele 1500 følgere.

På en vanlig kampdag ligger snittvisningstallet på hele 30 000.

Rett bak Twitter følger Instagram med omtrent like mange følgere, mens Snapchat har rett i overkant av 300.


Forza Tiller!


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.