Arbeidet starter tirsdag 5. april
Postet av Marius L. Larsen den 29. Mar 2016
Fase 1 på vårt nye klubbhus starter tirsdag 5. april, og det trengs mye hjelp fra alle involverte i Tiller Fotball.
Om ikke så altfor mange måneder vil det stå "Tiller Fotball" på denne veggen. Foto: Marius L. Larsen.De blåkledde fra Tillerbyen vil i løpet av 2016 få et tipp-topp klubbhus vegg i vegg med det nye kunstgressdekket på TOBB Arena, men det skjer ikke uten en stor porsjon dugnadsinnsats.
25. november 2015 ble historie skrevet da brakkene startet flyttingen til TOBB Arena, og arbeidet ble ferdigstilt tre dager senere. Etter dette har flere søknader og vente på flere godkjennelser fra kommunen tatt mer tid enn forventet.
For omtrent 25 år siden ble det på en klubbkveld holdt avstemming på hva som var den største suksessfaktoren for idrettsglade folk på Tiller, og ikke overraskende var det klubbhus som fikk flest stemmer blant de fremmøtte.
Vi antar at dette er også tilfellet den dag i dag.
Et klubbhus samler folket i Tiller Fotball. Her fra håndsopprekkingen fra omtrent 25 år siden.
Fase 1 i dugnadsarbeidet med klubbhuset starter tirsdag 5. april kl.17.00 på TOBB Arena:
- Tette skjøter på tak, beslag gesims og takrenne
- Montere inn provisorisk inngangsdør i 1 og 2 etg mot øst
- Ordne tilkomst til 2. etg fra utsiden
- Demontere vegg/takplater innvendig i rom som skal slåes sammen, fjerne gammelt gulvbelegg.
- Rydde ut noen rom som det står igjen nor rot i.
- Legge frem Pro-strøm( evt starte med innlegg av strømkabel, rom der sikringsskap skal stå er OK)
- Byggvarme/avfukter
- Raskcontainer
Alle lag (via lagleder) sender navn på minst 1 person som skal bidra i fase 1, i tillegg til eventuelle fagpersoner som kan bli med i en prosjekteringsgruppe.
Informasjon sendes til roar.aalbu@vental.no senest 2. april. Eventuelle spørsmål kan rettes på telefon 48215491.
Plantegninger:
PS! Ytterligere detaljer er også sendt på e-post til alle lagledere/trenere.
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.