Uke 9

Postet av Gutter 2002 den 1. mar 2016

TRENINGER:

Ferdig skiftet 15 min før, for oppvarming!
Mandag 2030-2200 innendørstrening i Heimdalshallen.
Onsdag 1830-2000 utendørstrening på Heimdal kunstgress.
Torsdag 1800-1930 utendørstrening på Heimdal kunstgress.
Søndag 1800-1930 innendørstrening i KVT-hallen.


CUPER:

Nils Arne Eggen cup, lørdag 12.mars - se eget blogginnlegg under fanen "Cuper"

Vi har meldt på 2 lag til Sverresborg-cup helga 1.-3.april. Utecup 9'er-fotball der hver kamp spilles i 2x16min. Det blir en egenandel per spiller.
Foreløpig påmeldte: Aleksander N, Andreas, Christian, Harald, Johnny, Jonathan, Jørgen AE, Kevin, Kristoffer TL, Markus S, Philip, Ruben, Sander KV, Simon, Sinder, Stian, Thomas, Tobias NL, Vegar
19 spillere påmeldt per 3.mars, og vi bør vel helst ha 22 spillere, slik at vi har 2 innbyttere per lag. Om ikke flere melder seg kontakter vi G03 for å fylle opp.
Send epost til Runar på rufroene@online.no for påmelding.

ANNET:
Tirsdag kl 1900 - Foreldremøte på KVT. Se epost fra laglederne for agenda.

Logg inn for å skrive en kommentar.

Siste fra Gutter 2002

Skandiacup 2017

16.06.2017

OBOS-cup G15 2017

27.02.2017

Uke 2

08.01.2017

Desember 2016

29.11.2016